Tuesday, December 14, 2010

sakit perut



trip yang singkat, perjalanannye lama tp.12 jam.tp ade la jgk pekdahnya..Manipal adalah sangat panas compare to bangalore..

makanan seafood esp kat sane lg bnyak and murah compare to sini..

n sbg balasan kami dpt food poisoning..huh..tired..tp aku punya tak teruk sgt..tp kesian orang sebelah kanan tu muntah banyak gile..bayangkan journey tgh malam, kawasan banyak hutan, and toilet takde...ade pun 2,3 je.


ade satu masa tu aku terpikir, aku amik kain sarong/ pelikat, buang je tepi hutan tu..tp tkt kena sampuk..keje aku tido je..kalo aku tersedar, perut akan mintak dikosongkan.urgh.siyes, sangat la beruntung kita kat Msia, tandas berlambak..so, jagalah kebersihan toilet.ok..hahaha..x kaitan.

sampai kat Bangalore ni,antar brg n setelkan semua di tandas, kami ke kolej jumpa dr..dpt ciprofloxacin+tinidazole, pantoprazole+domperidone, ors 2 and lactobacilli.

perut tak masuk pape, minum air pun induce berak2..lapa tp..akhirnya aku buat roti telur kaya..tadi tdo jap, terjaga sbb skt perut+perlu ke toilet..owh2..



p/s: selamat hari lahir to anis zafirah..sori lambat