Wednesday, December 1, 2010

imbas kembali..flash back

sedar tak sedar.dah setahun lebih dh aku kat india nie.sangat la pantas masa berlalu..aku pun dah nk masuk 24 dah..ya allah, rase baru je jejak kaki ke U.owh, that was 4 years ago..godek2 gamba lama, baru perasaan dah lama aku meniti hidup..cewahh..hahaha..dan baru perasaan sangat la tua skang..no more muka budak2..T_T

sempena petang2 dan arini aku x g posting+ lecture, konon2 nak study..study las minit lagi..aiya, pathology test lusa, baru nk terhegeh2 belek buku..aih.bkn tanak improve, aritu dah janji kat diri sendiri, tapinya x sempat la..balik2..keje pun bnyk nk setel..huk..tp kalau tak kejar mase, ade ke mase nak kejar kita kak???

aku perasan la kan, skang ni aku dah tak tido petang2..serius..hebat gile tu..kalau dulu, ptg2 mmg takde la aku ni..lepak katil saje..tp..tapi aku still x leh nk control diri untuk study waktu malam..tido jgk.melainkan study week..tp x leh janji gak aku x tido..hoho..

kalau kat seroja dulu, teman sebilik aku, cik analhuda pun suka tido..bes gile..pasang kipas kuat2, selimut.pastu tdo..wah2..nikmat gile..tp kat cni tak yah berangan nak berkipas2 la yek, aku x pasang kipas,tingkap tutup rapat2..kadang2 kalau korang datang umah aku bleh la nampak winter coat pink pemberian kakak aku..hahahah..melampau kan?? tapi serius sejuk.

ade lagi benda yang aku baru perasan, berat aku naik..bnyk gak kot..sbb baju aku banyak dah ketat..hahaha..aritu mula2 datang cni baju mcm longgar je..argh..pastu ketat balik..adoii laa..

yer arini aku janji, aku g kelas erobic tiap2 hari. tanak ponteng dah..kesian orang tu, beli mcm2 dah nk suh aku g..tp aku ni x disiplin..im negative thinking also.."ye ke bleh kurus???"

ok..nati la aku tulis lagi..jual beli sari pun tak laku nih..hahahaha..

till then, mau kasi otak kerja jap..bye

3 comments:

Unknown said...

tadaa..

tOmiO said...

pergh,,,
teringat jumpa dee mula2 dulu...
hakhak

donakbulak said...

obey: :)

tomio: hahaha..aku pun ingat jgk..bongok kan mu..