Thursday, December 9, 2010

mlm I

orang kate sakit tu penghapus dosa..

aku kate sakit tu nikmat..bile sakit aku tau nikmat tido aku telah ditarik..

makan ubat..hanyut..tp kjap je aku bgn balik..arghhh..tak suke.

bila sakit aku pk dosa2 aku wat..bile sakit aku emo...

bila sakit aku teringat kat mama..kat ayah..

dan arini bile sakit aku teringat kat sorang patient nie..

dia punya kaki ade banyak nanah..lubang2 lagi..sakit..busuk..

teringat muka dia tahan sakit time nurse nak cuci..

kuat gile dia..mesti skang dia lega kan..

sebab kaki dia dh kna potong..sbb tu yg terbaik untuk dia..


ok.dah abis cite..

aku berblog ni sbb aku x phm pathogenesis EBV infection..tu satu lagi masalah aku..bile x paham skit, aku stop.bila ngantuk skit aku tdo..takde nak tahan walau sikit pun ngantuk tu.abis bile nak pahamnya???

teringat ayah kat umah, betapa tabahnya dia..ayah on hemodialysis skang.3x seminggu.

tp journey ayah nk smpai ke hemo tu lg sedih..mase ayah koma dulu, aku dah bersedia dah..sebab semua doktor cakap camtu..tabah, ajal maut di tangan Allah, dan ayah aku masih hidup sampai skang.

ayah aku perokok tegar.gentically inherited diabetis mellitus juga,,uncontrolled.sangat allergic ngan hospital.

kejap lagi la sambung



p/s:  sape2 yang merokok..tolong la stop..for the sake of urself..n ur family