Monday, November 16, 2009

ponteng esok~

hye..

arini update lg..konsisten la konon..hehe..takde la..boring nie..yea..arini mcm dh bnyk bace..baca x bnyk pun snarnya..sbb cik farah kita nie la..aku discuss ngn die la td..best2..kan paghah..hehe..

kena baca tejinder nih..PAPA mcm xcukup jer..ke aku yg x baca semua eh..hmm..

arini..mlm ni aku x ngantuk..mengapakah?????hmm..pelik2..nk baca sickle cell snarnya ni..tp on9 dlu..hehe..bape kali dh blaja sickle ni..matrik dlu ade gak kot sket2..tp yang kompem bbm dlu blaja..tp...x hafal2..

malam2..dok sorang2 ni..tingat la balik cite2 lama..hm,sakit ati pun ade nih..adekah benar jalan yang aku pilih nie??...adakah betul waktunya,orangnya dan.. caranya..


aku ego,tp ego aku akan runtuh pada certain2 perkara..

aku perahsia, aku akan simpan selagi aku mampu bertahan..

aku pendendam, stiap kejahatan aku akan terdetik nak balas..haha *jahat gile*

aku juga agak penyayang,tp aku x mampu nk expresskan...

aku agak rajin,tp bile malas aku datang,aku tdo spanjang hari...

aku pendiam, tp aku ok je ngan org yang aku ngam...

lastly..aku ingin bebas..tp aku terperuk dcni...DIVYA..


aku bkn orang baik,tp berhasrat untuk jadi baik..moga2 terdorong ke jalan itu..amin

0 comments: