Wednesday, November 11, 2009

a month in a placed called INDIA

assalamualaikum..


arini genap sbulan aku d tmpat orang..makin sejuk aku rase..asyik selesema je..buat kawan2 yang masih belum tahu, aku sekarang continue study aku kat Bangalore,India for 4.5 years lg..

Sori x sempat nk inform semua.x cukup masa :(..ada orientation kat msu,btn..huh..letih..
kepada mereka2 yang dtg umah aku aritu..tima kasih..lame gile kot x jumpa..mimie,ros,ziela,paih,tiey..ezah..thanks yer..doakan aku success kat cni..untuk mak2 sdara,pakcik sdara,jiran tetangga *diorang x baca pun snarnya* takpelah,terima kasih la semuayer..penat kot aku aritu..dr pagi smpai malam..thank for my mum jgk..yum2..rindunya masakan mama..

kul 10.50 malam..aku naik MAS..tiba di Bangalore airport lbh kurang 12 malam waktu tempatan..dlm kul 2 pagi Malaysia...sampai2 je cari toilet..huk..Toilet die bersih..1st impression..x de la kotor sgt..health status..yang kelakarnya..check sorang kat dpn je..then,consider semua passed.. :D

aku,kami dan etc dtempatkan di DIVYA MSR GATEWAY...umah aku no 501..hehe..ada 3 bilik..3 bilik air, bsar..fully furnished..lawa..bsar lagi dr apartment kat seroja...


*anal,rugi mu x mari nal..bleh kite pillow talk mcm dlu2..loni aku pillow talk nge farhana dh la..tp takpe la..aku doakan yang terbaik untukmu..deh..*


*
layan gamba je la eh..sbulan aku kat cni..x explore sgt pun..



my luvly mum..


heading to klia..


adikku,aiman..



kami...



rose,aku,tiey and ziela


jejaka...paih



arrival...29 kg tu


kami lagi...


solat hajat ramai2..



my iba n udzair..



kawan2 selama 7.5 tahun..



out of topic ni..gedik..haha


itu saja..bnyk gile gambar..hehe..bye2 semua

0 comments: